Sunday, August 21, 2011

Diary Ramadhan Part 7...


Assalamualaikum .. 
Bertemu sekali lagi setelah diselang seli dengan jualan.. hehe

Ok untuk 19th, 20th & 21st Ramadhan…memang kompem tak masak kan.. sbb dah weekend… so menu was like these


My Menu for Iftar Ramadhan
*************************************************
19th Ramadhan
Tetiba husband ajak g bka kat luar.. so g la restoran Steamboat@MAEPS tapi bulan Ramadhan nih ditukar menjadi ‘AROMA RAMADHAN’
Nasi Briyani
Daging kambing panggang / golek
Udang Bakar,
Ayam goreng berempah
Sosej utk anak-anak
Satay 20 batang sekali harung
Air the tarik (best)
Air sirap, orange & Sarsi

*************************************************
20th Ramadhan
Balik dari meronda klcc, pavilion and IOI mall so terus g kedai makan arab Al-Rawdhah di seri kembangan
Isteri: Lamb Kabsyah
Suami: Chicken Kabsyah
Air sirap bandung soda
Syukur Alhamdulillah sangat mengenyangkan..

*************************************************
21st Ramadhan
Gi melawat mak mertua yang masih demam so berbuka disana dan pulang selepas berbuka…SIL yang masak
Nasi Putih
Ikan duri masak sambal
Pucuk ubi masak lemak
Ayam goreng + tempe goreng + tauhu goreng
Kuih muih param berserta roti john
Laksa Penang (jiran bagi)
Air Sirap bandung soda (again?? hehe)
Air Cendol Param
Air Teh O panas

*************************************************

Huiii mencanak2 badan naik buka puasa tak henggat punyer..muat ke tidak baju raya gamaknya?? Ok sampai ketemu lagi..daaaa




3 comments:

Adylia Qarissa said...

meriahnya menu kamu!

shaza said...

memang meriah betul menu buka puasa ko.. aku yang bace ni telan air liur je..

AkMa BiZz BuZz said...

@Adylia Qarrisa: kadang2 jek meriah hehe
@Shaza: meriah kalo kat kg jek.. kena umah aku sempoi jek